KBC TFI - Towarzystwo funduszy inwestycyjnych

Kariera

Net Fund Administration Sp. z o.o. zajmująca się obsługą funduszy inwestycyjnych poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista w Zespole Obsługi Klienta 

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

  • Obsługa infolinii produktowej oraz technicznej, telecentrum VIP oraz help-desk na Klientów, korzystających z platformy internetowej
  • Realizacja czynności związanych z dystrybucją jednostek/tytułów uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych krajowych i zagranicznych w ramach prowadzonego Punktu Obsługi Klientów
  • Rejestrowanie zleceń i dyspozycji otrzymanych w trybie awaryjnym w Rejestrze Uczestników .
  • Wyjaśnianie nieprawidłowych zleceń i dyspozycji -  kontakt z Dystrybutorami drogą telefoniczną i mailową.
  • Obsługa zapytań mailowych kierowanych przez Klientów i Dystrybutorów
  • Współpraca z dostawa platformy internetowej w zakresie wyjaśniania interwencji związanych z aktywacją i otwarciem rejestrów  obsługiwanych przy użyciu platformy
  • Przygotowywanie aktualizacji wewnętrznych procedur.

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość rynku funduszy inwestycyjnych oraz zagadnień związanych z rozliczaniem  zleceń  uczestników funduszy
  • Co najmniej 3 – letnie doświadczenie w pracy  na podobnym stanowisku
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presja czasu.
  • Skrupulatność i dokładność.
  • Znajomość pakietu MS- Office (WORD, Excel)  .

 

Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie dokumentów (CV i List motywacyjny) na adres -mail: w tytule (BOFI).

Prosimy o załączenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz.926

 

 

 

Ta strona używa plików cookies. Kontynuując wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj
×Zamknij powiadomienie