Program do mailingu w newsletterach Twojej firmy

Wszyscy wiemy, że pierwsze wrażenie ma duże znaczenie. Jeśli jesteś doświadczonym specjalistą od marketingu – to bułka z masłem, ale jeśli jesteś początkujący i chcesz podnieść poziom swojej wiadomości powitalnej – wykorzystaj program do mailingu.

Tutaj znajdziesz kilka prawdziwych przykładów z życia, które pomogą Ci stworzyć niesamowite powitalne linie tematyczne newsletterów dla Twojej kampanii marketingowej.

Oto kilka przykładów:

  • Witaj w (nazwa marki), skorzystaj z darmowej dostawy przy pierwszym zamówieniu
  • Cześć, Michał! Oto 30% zniżki dla Ciebie (Blue Nile)
  • (Imię i nazwisko klienta), witamy w Patronie (Patron)
  • Dzięki za zapisanie się, oto twój darmowy poradnik obsługi (Hiut Denim)
  • Dzięki za zapisanie się, będziemy wysyłać Ci niesamowite treści co tydzień (Yikes)
  • Cieszymy się, że w końcu tu jesteś (MailChimp)
  • Witamy w newsletterze Tiny Fox (Tiny Fox Press, LLC)
  • Dziękujemy za zapisanie się, otrzymaj darmową wysyłkę przy pierwszym zamówieniu (Ajio)
  • Witamy w Airtable (Airtable)

Podziękowania za zakup w temacie newslettera

Podziękowanie klientom za zamówienie jest takim małym gestem, który buduje długotrwałą relację z klientami i pozostawia na nich lepsze wrażenie. Tutaj znajdziesz najlepsze podziękowania e–commerce dla wykorzystania w nagłówku w Twoim newsletterze. Program do mailingu pomoże Ci z łatwością tworzyć takie maile dla uzyskania pozytywnych rezultatów.

Oto kilka przykładów:

  • Jesteś najlepszy, dziękujemy za dokonanie zakupu
  • Dziękujemy za zamówienie (Chipotle)
  • Witaj James, Twoje pierwsze zamówienie jest już w drodze (BESTSELLER)
  • Dziękujęmy za wybór Jo Malone London (Jo Malone)
  • Cześć David, dziękujęmy za Twój ostatni zakup (Allergy Buyers Club)
  • Dziękujemy za złożenie tak cennego zamówienia (CREAM)
  • Oferujemy darmowy prezent przy pierwszym zakupie (SLeep Country)
  • Dziękujęmy bardzo, mamy nadzieję, że wkrótce będziesz cieszyć się nowymi przedmiotami (Hudson’s Bay)

Program do mailingu ułatwi stworzenie takich newsletterów. Profesjonaliści od marketingu z radością dziękują swoim klientom, kiedy dokonują oni zakupu i okazują im wdzięczność. Taki newsletter zainteresuje odbiorcę i nie będzie tylko jeszcze jednym internetowym spamem.

Leave a comment