Wszyscy wiemy, że pierwsze wrażenie ma duże znaczenie. Jeśli jesteś doświadczonym specjalistą od marketingu – to bułka z masłem, ale jeśli jesteś początkujący i chcesz podnieść poziom swojej wiadomości powitalnej – wykorzystaj program do mailingu.
Tutaj znajdziesz kilka prawdziwych przykładów z życia, które pomogą Ci stworzyć niesamowite powitalne linie tematyczne newsletterów dla Twojej kampanii marketingowej.
Oto kilka przykładów:
- Witaj w (nazwa marki), skorzystaj z darmowej dostawy przy pierwszym zamówieniu
- Cześć, Michał! Oto 30% zniżki dla Ciebie (Blue Nile)
- (Imię i nazwisko klienta), witamy w Patronie (Patron)
- Dzięki za zapisanie się, oto twój darmowy poradnik obsługi (Hiut Denim)
- Dzięki za zapisanie się, będziemy wysyłać Ci niesamowite treści co tydzień (Yikes)
- Cieszymy się, że w końcu tu jesteś (MailChimp)
- Witamy w newsletterze Tiny Fox (Tiny Fox Press, LLC)
- Dziękujemy za zapisanie się, otrzymaj darmową wysyłkę przy pierwszym zamówieniu (Ajio)
- Witamy w Airtable (Airtable)
Podziękowania za zakup w temacie newslettera
Podziękowanie klientom za zamówienie jest takim małym gestem, który buduje długotrwałą relację z klientami i pozostawia na nich lepsze wrażenie. Tutaj znajdziesz najlepsze podziękowania e–commerce dla wykorzystania w nagłówku w Twoim newsletterze. Program do mailingu pomoże Ci z łatwością tworzyć takie maile dla uzyskania pozytywnych rezultatów.
Oto kilka przykładów:
- Jesteś najlepszy, dziękujemy za dokonanie zakupu
- Dziękujemy za zamówienie (Chipotle)
- Witaj James, Twoje pierwsze zamówienie jest już w drodze (BESTSELLER)
- Dziękujęmy za wybór Jo Malone London (Jo Malone)
- Cześć David, dziękujęmy za Twój ostatni zakup (Allergy Buyers Club)
- Dziękujemy za złożenie tak cennego zamówienia (CREAM)
- Oferujemy darmowy prezent przy pierwszym zakupie (SLeep Country)
- Dziękujęmy bardzo, mamy nadzieję, że wkrótce będziesz cieszyć się nowymi przedmiotami (Hudson’s Bay)
Program do mailingu ułatwi stworzenie takich newsletterów. Profesjonaliści od marketingu z radością dziękują swoim klientom, kiedy dokonują oni zakupu i okazują im wdzięczność. Taki newsletter zainteresuje odbiorcę i nie będzie tylko jeszcze jednym internetowym spamem.