Kartony z nadrukiem prostym sposobem na wyróżnienie produktu

Aby nasze przedsiębiorstwo osiągnęło sukces, nigdy nie wystarczy dobry pomysł na innowacyjne rozwiązanie czy nawet jego realizacja. Gdy to wszystko jest już za nami, trzeba jeszcze się pokazać. Istnieje wiele metod w branży reklamowej, które mają na celu przyciągnięcie uwagi Klienta do naszego produktu. Może to być zainteresowanie jego właściwościami i skłonienie do zasięgnięcia po większą ilość informacji, przekonanie o skuteczności działania, czy choćby zachęcenie do wstąpienia do punktu sprzedaży. Co jednak, gdy potencjalny Klient trzyma już nasz produkt w ręku? Jak zwiększyć szanse na to, że go nie odłoży? Pierwszą rzeczą jaką zauważa w tym momencie jest prawdopodobnie opakowanie produktu, dlatego też warto rozważyć możliwości jakie oferują kartony z nadrukiem. Możemy na nich umieścić nazwę, najistotniejszą charakterystykę czy też nasze logo. Dozwolone jest wszystko, co pomoże naszemu produktowi być lepiej zapamiętanym.

Zastosowania kartonów z nadrukiem

Rola omawianego sposobu wsparcia działań reklamowych jest stosunkowo prosta, a zarazem bardzo ważna. Kartony z nadrukiem są stosowane z zamiarem poinformowania Klienta o zawartości opakowania oraz przyciągnięcia jego uwagi. Wykorzystuje się je zatem głównie w celach handlowych. Znajdują one zastosowanie w branży odzieżowej, obuwniczej, farmaceutycznej, chemicznej, spożywczej, a także AGD/RTV. Ponadto, mogą stanowić opakowania dla artykułów reklamowych, ekspozytorów, zabawek i gier oraz artykułów papierniczych. Doskonale sprawdzą się również jako opakowania prezentów.

Kartony z nadrukiem – najważniejsze cechy

Profesjonalnie wykonane opakowania z nadrukiem to gwarancja wysokiej jakości produktu o dużym stopniu wyrazistości. W zależności od indywidualnych preferencji, nadruk może być jednokolorowy lub wielokolorowy. Dostępne są również opcje nadruku matowego lub błyszczącego. Co ważne, przygotowywane nadruki są całkowicie bezpieczne zarówno dla człowieka, jak i dla środowiska naturalnego, gdyż wykorzystują ekologiczne farby pochodzenia roślinnego oparte na bazie wody.

Oferta wykonania kartonów z nadrukiem obejmuje przygotowanie produktu w niewielkich seriach bądź w dużych ilościach. Decyzja w tym obszarze uzależniona będzie od naszych potrzeb.

Kartony z nadrukiem – metody druku

Ze względu na oczekiwania odnośnie otrzymanych rezultatów, oferowane są różne metody wykonywania nadruku na kartonach. Są one również odmienne od strony technicznej, i choć nie będzie to miało takiego znaczenia dla podjęcia przez nas decyzji jak uzyskiwany efekt końcowy, warto mieć ogólne pojęcie jak wyglądają poszczególne procesy.

Pierwszą z metod jest fleksografia zwana też fleksodrukiem. Jest to technika druku wypukłego, której cechą charakterystyczną jest wykorzystanie do druku wypukłej formy tzw. polimeru oraz ciekłych szybkoschnących farb.

Kolejną opcją jest sitodruk, w którym farba nakładana jest przy wykorzystaniu szablonu. Szablon taki wykonany jest z utwardzonej warstwy światłoczułej, która nie przepuszcza farby. Metoda ta wykorzystywana jest zarówno przy druku jednokolorowym, jak i wielokolorowym.

Ostatnią z oferowanych możliwości jest offset, który jest odmianą druku płaskiego. Polega on na przeniesieniu obrazu z płaskiej formy drukowej, którą jest papier, a odbywa się to za pośrednictwem cylindra obciągniętego gumą (tzw. obciągu). To, co wyróżnia druk offsetowy, to bardzo wysoka jakość wykonywanego wyrobu.

Rola wykonawcy

Jeśli zdecydujemy się na wykorzystanie kartonów z nadrukiem w naszej działalności, istotny będzie wybór odpowiedniego wykonawcy dla takiego zlecenia. Wybierając firmę do współpracy warto zdecydować się na partnera posiadającego doświadczenie w tym obszarze. Niemniej istotna będzie także możliwość skorzystanie z doradztwa i wsparcia profesjonalistów na dowolnym etapie realizacji zamówienia. Dzięki posiadaniu dogłębnej wiedzy merytorycznej powinni oni być w stanie zaproponować nam rozwiązania jak najlepiej dopasowane do naszych oczekiwań.

Leave a comment