Strona firmowa – jak ją stworzyć i promować?

Aby firma mogła dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, warto zadbać o jej obecność w internecie. Podstawa to własna strona WWW, która dodatkowo może być wspierana za pomocą różnych metod reklamowych. Jak założyć stronę firmową i jak ją promować? Sprawdź teraz!

Posiadanie strony firmowej związane jest z licznymi zaletami, dlatego tak wiele osób decyduje się na jej otwarcie tuż po założeniu działalności. Obecnie, gdy posiadanie własnej strony nie jest związane ze znacznym kosztem, jest to również doskonała inwestycja w firmę. Witryna pozwala na łatwe dotarcie do wielu odbiorców, a także na zwiększenie konkurencyjności, co powoduje, że jest to korzystna opcja dla każdego przedsiębiorcy.

Jak otworzyć własną stronę firmową?

Aby firma zaczęła być obecna w internecie, pierwszym krokiem powinno być otwarcie jej strony internetowej. Będzie ona stanowiła wtedy miejsce prezentacji oferty firmy, a także pozwalała na komunikację z klientami. Własną stronę można także uzupełnić o sklep internetowy, który pozwoli na łatwe przyjmowanie i realizowanie zamówień.

Otwarcie własnej strony WWW możliwe jest na kilka sposobów – można zrobić to we własnym zakresie, używając do tego celu serwisów z szablonami. Druga opcja to zalecenie założenia strony w agencji interaktywnej – agencji reklamowej skupionej na promocji w internecie.

Kompleksowe usługi dla klientów w tym zakresie oferuje między innymi agencja Aliso prowadząca tworzenie stron internetowych w Krakowie. Oferuje ona kompleksową obsługę w ramach projektowania i wdrażania stron WWW dopasowanych indywidualnie do potrzeb klientów.

Aby strona była dopasowana specjalnie do potrzeb zamawiającego, warto zdecydować się na założenie jej za pośrednictwem agencji. Może ona nie tylko zaprojektować ją tak, by odpowiadała potrzebom firmy, ale również uzupełnić ją o szereg funkcjonalności oraz zadbać o kwestie jak zarejestrowanie domeny strony, hosting strony, założenie poczty elektronicznej z firmową domeną.

Jak promować stronę internetową firmy?

Gdy strona internetowa już działa, warto także zdecydować się na skorzystanie z metod reklamowych pozwalających na jej wypromowanie. W jaki sposób można to zrobić?

Przedsiębiorcy mają obecnie do dyspozycji pełną gamę metod reklamowych, za pomocą których mogą dotrzeć do swoich klientów. Wśród najczęściej wybieranych metod reklamy online znajdują się poniższe:

1. Google Ads – to metoda pozwalająca na prezentację adresu firmy z opisem lub fotografiami, na przykład produktów, w wyszukiwarce Google. Pozwala na rozpoczęcie kampanii od razu i jest kampanią celowaną dzięki możliwości dotarcia do precyzyjnej grupy docelowej.

2. Pozycjonowanie

Kolejną metodą pozwalającą na skuteczne promowanie strony WWW jest pozycjonowanie. Jest to także metoda promocji online w wyszukiwarce, podobnie jak Google Ads, jednak wpływa ona na pozycję, na której wyświetlany jest adres strony na liście wyników wyszukiwania.

3. Social media marketing

Media społecznościowe mają obecnie bardzo duże znaczenie w promocji online, dlatego warto także w nie zainwestować. Własny profil na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Pintereście pozwoli na skuteczne dotarcie do klientów, ułatwi komunikację i umożliwi skuteczniejsze promowanie marki.

4. E-mail marketing

Warto także pamiętać o e-mail marketingu, który umożliwia wysyłanie wiadomości reklamowych do odbiorców. Dzięki niemu także można skuteczniej promować własną stronę WWW.

Kompleksową obsługę w ramach reklamy strony firmowej oferuje także agencja interaktywna Aliso, która pozwala firmom na dotarcie do jak najszerszej gamy odbiorców online. Dokładne informacje na temat dostępnych metod można znaleźć na stronie agencji.

Leave a comment